Informe del rector, acords i documents informatius del Consell de Govern del 9 de novembre

Descarregar

S'ha pogut seguir en 'streaming', prèvia identificació, per ZonaVideo UPC

Descarregar

Imatge d'un moment de la sessió, emesa des de la Sala de Juntes del Rectorat

Ja estan disponibles, al web govern.upc.edu, l'informe del rector, els acords i els documents informatius corresponents a la sessió 05/2021 del Consell de Govern de la UPC. La sessió, de caràcter ordinari, va tenir lloc per via telemàtica el 9 de novembre i s'ha pogut seguir en ‘streaming’, prèvia identificació, a través de Zonavídeo UPC, on es pot visualitzar.

11/11/2021

L’informe del rector, els acords i els documents informatius de la sessió 05/2021 del Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) ja es poden consultar al web Govern UPC, en cada punt de l'ordre del dia. La reunió va tenir lloc el 9 d’octubre, per via telemàtica, i es va emetre en directe, des de la Sala de Juntes del Rectorat (Barcelona), per Zonavídeo UPC, on es pot visualitzar, prèvia identificació amb les credencials de la Universitat.

Continuen les reunions telemàtiques

Les sessions del Consell de Govern tenen lloc per videoconferència, fent servir l’aplicació Meet de Google, com a conseqüència de les mesures establertes des de l’inici de la pandèmia de COVID-19.