El Claustre Universitari s'ha reunit el 31 de gener

El Claustre Universitari de la UPC s'ha reunit el 31 de gener, en sessió ordinària. La sessió s'ha desnvolupat per videoconferència i presencialment, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex, a Barcelona, i s'ha seguit en directe i en obert per Zonavídeo UPC.

31/01/2024

La sessió 01/2024 del Claustre Universitari de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) ha tingut lloc el 31 de gener en modalitat mixta, presencialment, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex, a Barcelona, i per videoconferència, i s'ha emès en directe i en obert per Zonavídeo UPC.

La convocatòria i l'ordre del dia de la sessió d'aquest òrgan van ser aprovades al darrer Consell de Govern, el 19 de desembre.

Els acords i documents corresponents a la sessió es podran consultar en breu al web Govern UPC.