Última oportunitat per participar en el concurs Unite!4Future, que proposa a l'estudiantat imaginar la universitat del futur

L’equip guanyador podrà fer una estada a Grenoble INP |UGA per a la Setmana Unite!4Future, que tindrà lloc a la ciutat francesa el proper mes de juny. La data límit per presentar-se al concurs és el 15 de maig.

29/04/2022

L’estudiantat que forma part de les set universitats de l’aliança Unite! pot participar en el concurs Unite!4future formant un equip amb estudiants d’altres universitats de Unite! i presentant idees creatives sobre el que cal esperar de la universitat del futur.

L’objectiu de la iniciativa és atreure la participació dels estudiants i promoure idees concretes, originals i executables que aportin un valor afegit a tota la comunitat Unite! Els projectes no són acadèmics, sinó que han d’estar relacionats amb almenys un dels altres aspectes de l'experiència universitària i la vida quotidiana als campus: Diversitat i inclusió; Medi ambient i sostenibilitat; Experiència acadèmica, Mobilitat i idiomes o Digitalització.

L'equip guanyador de la primera convocatòria del concurs Unite!4Future, va presentar la proposta del projecte '"Akamu" i durant la seva setmana a ULisboa van poder treballar sobre els següents passos necessaris per poder implementar el seu projecte dins de Unite! El següent vídeo és un recopilatori d'alguns dels moments de la Setmana Unite!4Future de Lisboa.

Les inscripcions ja estan obertes

Cada equip ha d'incloure estudiants de grau d'almenys 3 universitats associades a Unite!:

Aalto University, Espoo/Hèlsinki; KTH Royal Institute of Technology, Estocolm; Technical University of Darmstadt; Grenoble INP-UGA; Politecnico di Torino; Universitat Politècnica de Catalunya · Barcelona Tech; Universidade de Lisboa. A més de la sol·licitud de participació, hauran de preparar un vídeo (de 10 minuts de durada com a màxim), amb la descripció del seu projecte. La data límit de presentació és el 15 de maig.

La inscripció es realitzarà a través de la plataforma Unite! Metacampus. Els estudiants podran posar-se en contacte amb altres estudiants de les universitats associades a l'aliança Unite! a través de la Comunitat de co-creació estudiantil Unite!4Future del Metacampus.

Per a més informació, l’estudiantat de la UPC interessat a participar es pot adreçar a: Berenice Martin  international@upc.edu, indicant 'Unite!4Future' en l'assumpte.