El Consell de Govern s'ha reunit, en sessió ordinària, el 15 de desembre

El Consell de Govern de la UPC s'ha reunit en sessió ordinària el 15 de desembre, a la Sala de Juntes del Rectorat, a Barcelona. La sessió es pot recuperar a través de Zonavideo UPC.

15/12/2017

La reunió del Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), que ha tingut lloc el 15 de desembre, a la Sala de Juntes del Rectorat de la Universitat, a Barcelona, ha estat la primera sessió amb el nou Consell de Direcció, encapçalat pel rector Francesc Torres. Es pot consultar al web l'ordre del dia de la sessió, que es pot recuperar a través de Zonavideo UPC. Per accedir-hi, cal identificar-se prèviament amb el nom d'usuari i contrasenya de la intranet de la UPC. Es recomana seguir l’emissió a través del navegador Firefox.

Els acords i els documents informatius de la sessió es publicaran, els dies posteriors, al Butlletí UPC (BUPC).