El reconeixement als millors esportistes tanca els Campionats de Catalunya Universitaris 2018

El reconeixement als millors esportistes tanca els Campionats de  Catalunya Universitaris 2018
Descarregar

El rector de la UPC Francesc Torres dona el relleu a Mercè Puig, vicerectora d'Estudiants i Política Lingüística de la UB

La UPC, com a universitat coordinadora de l’Esport Català Universitari 2018, va acollir el dimarts 9 d’octubre la cerimònia de cloenda de la 33a edició dels Campionats de Catalunya Universitaris. A l’acte es van lliurar els guardons als millors esportistes universitaris del 2018 i la UPC va donar el relleu de la coordinació de la propera edició a la UB.

10/10/2018

L’acte va estar presidit per Francesc Torres, rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), i va comptar amb l’assistència del director del Consell Català de l’Esport, Antoni Reig.

L’edició d’enguany dels Campionats de Catalunya Universitaris ha comptat amb la participació de més de 6.400 universitaris, alguns dels quals van fer un gran paper en representació de l’esport universitari català tant als EUSA Games a Coïmbra com als PCU Games a Anvers.

A més, cal destacar l’èxit de participació de la quarta edició de la Cursa de les Universitats UNIRUN. En aquesta nova edició, que va estar apadrinada per l’atleta campió del món i medallista olímpic Valentí Massana, van competir-hi 4.127 corredors, un 42% més respecte al darrer curs.

Per part de la UPC, en aquests Campionats de Catalunya Universitaris han participat un total de 12 equips i 967 estudiants, que han aconseguit 12 medalles d’or, 10 de plata i 23 de bronze.

Francesc Torres també va fer el lliurament de plaques d’agraïment a l’Ajuntament de Cornellà, que ha estat la Vila Esportiva Universitària d’aquest any; a la Xarxa Audiovisual de Catalunya (XAL), que ha retransmès en directe les finals dels campionats universitaris; al Consell Esportiu del Baix Llobregat per l’aplicació del programa Juga Verd Play als campionats d’esport d’equip; a les Federacions Catalanes de Tennis i Handbol per la col·laboració especial i promoció dels campionats, i a la Secretaria General de l’Esport, pel seu suport en la promoció de l’esport universitari català.

A la part final de l’acte, la UPC va donar el relleu de la coordinació dels Campionats de Catalunya Universitaris 2019 a la Universitat de Barcelona (UB), que entoma el lideratge dels campionats per al curs 2018-2019 i que va presentar el municipi d’Hospitalet de Llobregat com a Vila Esportiva Universitària 2019.