Els primers resultats de les eleccions a rector de la UPC, el 16 de novembre

Enric Fossas i Francesc Torres, els dos candidats a rector

Resten pendents de l'escrutini definitiu, un cop s'hagi reunit la Junta Electoral

15/11/2017

Amb el 98,51% ponderat dels vots escrutats en les eleccions a rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) que han tingut lloc el 15 de novembre, el catedràtic Francesc Torres ha obtingut el 50,4% dels vots, mentre que el catedràtic Enric Fossas n’ha obtingut el 49,6%, segons els primers resultats. Resten pendents d’escrutar el 1,48% ponderat de vots corresponents a quatre urnes, que no s’han pogut comptabilitzar per garantir el secret de vot. Els resultats provisionals es proclamaran el 16 de novembre, a la tarda, un cop s’hagi reunit la Junta Electoral.

En la jornada electoral han estat convocats a les urnes un total de 32.727 membres de la comunitat universitària: 1.325 professors doctors amb vinculació permanent; 3.215 persones docents i investigadores, excloent-ne el corresponent al sector anterior; 26.409 estudiants i estudiantes de grau i màster universitari i 1.778 persones del col·lectiu del PAS.

Més informació: