‘Entre jardins mentals’, el disseny guanyador del 21è Concurs de la Carpeta UPC

Model de la carpeta d'aquest any

‘Entre jardins mentals’, el disseny guanyador del 21è Concurs de la Carpeta UPC

El disseny de José Ignacio Hernández Cabrera, estudiant de l'Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès (ETSAV) de la UPC, ha estat reconegut per la comunitat universitària UPC per il·lustrar la carpeta del curs 2024-2025. La seva proposta, ’Entre jardins mentals’, ha obtingut 875 vots en les votacions del 21è Concurs de la Carpeta UPC.

18/04/2024

Ha conclòs la votació popular per decidir la carpeta guanyadora del 21è Concurs de la Carpeta UPC, amb un total de 1.783 vots. El disseny guanyador és ‘Entre jardins mentals (floral Minds capes)’, ideat per José Ignacio Hernández Cabrera, estudiant de grau a l’ETSAV de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC), que ha obtingut 875 vots.

Els finalistes, per ordre de vots, han estat:

El guanyador del concurs serà premiat amb un ordinador personal valorat fins a 1.500 euros i veurà com el seu disseny il·lustrarà les carpetes de la UPC del curs 2024-2025. La carpeta també es podrà adquirir a la botiga de marxandatge de la Universitat, UPCshop.