L’equip d’estudiants Dynamics, de la UPC a Manresa, presenta el seu vehicle de competició DYN-03

L’equip Dynamics, format per 34 estudiants de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la UPC, presentarà el seu monoplaça DYN-03 divendres, 20 de juliol, a les 19.30 h a l’aparcament del Centre Tecnològic de Manresa (CTM). El vehicle ja ha participat a la Formula Student Netherlands i ho farà també, a finals del mes d'agost, del Circuit de Catalunya-Barcelona, a Montmeló, en la Formula Student Spain.

20/07/2018

El monoplaça construït per l’equip d’estudiants de l'Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) acaba de tornar de la seva primera competició d’aquesta temporada, la Formula Student Netherlands, en la qual han escalat posicions respecte l’any anterior i han assolit la segona posició a la classificació general de combustió, entre d’altres bons resultats que donaran a conèixer durant la presentació pública del vehicle.

Com en l’any anterior, l’equip Dynamics competirà en la Formula Student Spain, al Circuit de Catalunya-Barcelona, a Montmeló, a finals del mes d'agost, aquest cop amb el nou model DYN-03.  La presentació oficial d’aquest vehicle, les característiques que el fan diferent als models anteriors, desenvolupats també per estudiants, serà el 20 de juliol, a les 19.30 h a l’aparcament del Centre Tecnològic de Manresa (Plaça de la Ciència, 2, Manresa).

Formula Student és la competició automobilística en l'àmbit universitari més reconeguda a escala internacional que té lloc cada any a circuits d’arreu del món. L’objectiu d’aquesta competició, que reuneix prop de 500 equips universitaris de diverses nacionalitats, és inspirar i formar estudiants d’enginyeria emprenedors i innovadors animant-los a dissenyar i construir un monoplaça que ha de superar, en els circuits diversos,  unes proves que avaluen el comportament dinàmic del vehicle així com aspectes sobre la gestió del projecte.

Per tant, els equips no només han de demostrar els coneixements tècnics, propis de la seva formació, sinó també habilitats de negoci i de treball en equip.