L’equip femení de vela de la Facultat de Nàutica de Barcelona, de nou a la regata internacional EDHEC

Descarregar

L'equip femení de vela de l'FNB, format per Sandra Santos, Esperança Ruiz, Rosa de Fez, Martina Reche i Anna Solé (d'esquerra a dretad e la imatge)

Descarregar

L'equip femení de vela de l'FNB que ha participat enguany a l'EDHEC

Cinc estudiants de la Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB) de la UPC han participat a la 50ena edició de la regata universitària de vela Course Croisière EDHEC 2018, que ha tingut lloc del 23 al 28 d'abril, a Brest (França), en la qual han competitn 3.000 estudiants de diferents universitats internacionals.

28/04/2018

En l’edició d’enguany de la regata de vela Course Croisière EDHEC, que s'ha disputat al port du Moulin Blanc, a Brest (al cor de la Bretanya francesa), la tripulació de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha competit en la categoria de vela J80, on ha quedat en el lloc 21, de 32. L’equip el formaven les estudiants Sandra Santos, del grau en Nàutica i Transport Marítim; Rosa de Fez, del grau en Enginyeria en Sistemes i Tecnologia Naval; i Esperança Ruiz, Anna Solé i Martina Reche, del grau en Enginyeria en Sistemes i Tecnologia Naval. La majoria d'elles ja va participar en l’edició anterior de la regata.

La Course Croisière EDHEC és la regata universitària més prestigiosa i la més antiga d’Europa, ja que se celebra des de l’any 1969. Es tracta d’una competició que promou valors com ara la solidaritat, la responsabilitat dels estudiants, la innovació i el respecte pel medi ambient. Amb gairebé 250 anys d’activitat, la Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB) té una llarga tradició en la participació a regates interuniversitàries.

Estudis en enginyeria naval, marina i nàutica
L’FNB imparteix, a més dels estudis de grau en Enginyeria en Sistemes i Tecnologia Naval, i de grau en Nàutica i Transport Marítim, el grau en Tecnologies Marines, així com la doble titulació del grau en Tecnologies Marines i el grau en Enginyeria en Sistemes i Tecnologia Naval.

Pel que fa als estudis de màster, ofereix el màster universitari en Nàutica i Gestió del Transport Marítim, el màster universitari en Gestió i Operació d’Instal·lacions Energètiques Marítimes i el màster universitari en Enginyeria Naval i Oceànica.

Notícia relacionada:
Dues tripulacions de la Facultat de Nàutica de Barcelona, a la regata internacional de vela EDHEC 2017