Es presenta a la UPC el primer grau universitari en Intel·ligència Artificial a Catalunya, que es posarà en marxa el curs 2021-2022

El 19 de novembre, a les 10 hores, es presentarà a la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB) de la UPC la el primer grau universitari en Intel·ligència Artificial a Catalunya, que es posarà en marxa el curs 2021-2022. La presentació d'aquests estudis, impulsats amb el suport de la Generalitat de Catalunya dins l’estratègia Catalonia.IA, es podrà seguir en directe pel canal YouTube de la FIB.

17/11/2020

La presentació del nou grau universitari en Intel·ligència Artificial tindrà lloc presencialment (amb aforament limitat) a la Sala d’actes de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB) de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) i es podrà seguir en directe  pel canal YouTube de la FIB. En l'acte participaran el conseller de Polítiques Digitals i Administració Púbica de la Generalitat de Catalunya, Jordi Puigneró; el secretari d’Universitats i Recerca, Francesc Xavier Grau; el rector de la UPC, Francesc Torres, i Josep Fernández Ruzafa, degà de la FIB, centre que coordinarà aquests estudis.

La posada en marxa del nou grau en Intel·ligència Artificial respon a la necessitat estratègica de formar professionals per incorporar-se en l’ecosistema de la Intel·ligència Artificial, amb capacitat d’identificar com les tècniques d’IA poden oferir solucions innovadores a problemes de les Tecnologies de Ia Informació en empreses i organitzacions, tant dins i fora de Catalunya, i d’aplicar-les de forma que aportin valor afegit.