Crida de propostes per celebrar els 50 anys de la UPC

La UPC es prepara per commemorar el seu 50è aniversari durant el curs acadèmic 2020-2021 amb els Objectius de Desenvolupament Global com a marc de la celebració. Amb aquest motiu, s’ha creat un web mitjançant el qual la comunitat universitària pot fer propostes per al programa d’activitats acadèmiques, culturals i socials de l’aniversari.

07/03/2019

El mes de març del 2021 la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) farà 50 anys. Creada el març del 1971 com a Universitat Politècnica de Barcelona, el 1984 va canviar el nom per l’actual. Passat mig segle, la UPC es prepara ara per celebrar aquest esdeveniment fixant com a eix temàtic els 17 Objectius de Desenvolupament Global de les Nacions Unides, una agenda per al 2030 centrada en el creixement econòmic, la inclusió social i la protecció del medi ambient.

En aquest context, s’ha creat l’espai web https://50.upc.edu/ca que recull informació sobre la història de la Universitat i que inclourà també el programa d’activitats acadèmiques, culturals i socials per al 50è l’aniversari. El programa de les celebracions està obert a la participació de la comunitat universitària, que pot presentar les seves propostes mitjançant un formulari allotjat en el mateix web.