L'oferta de postgrau, del 17 al 28 d'abril, a la Fira Virtual de la UPC

Del 17 al 28 d’abril, la UPC organitza la Fira Virtual de Postgrau UPC, una fira en format 'online' en què s’informarà de l’àmplia oferta d’estudis de postgrau de la Universitat: màsters universitaris, programes de doctorat i màsters de formació contínua.

31/03/2023

La Fira Virtual de Postgrau UPC, que tindrà lloc del 17 al 28 d’abril, comptarà amb sessions informatives, en directe, en què s’informarà de l’oferta d’estudis de postgrau en els àmbits de l’enginyeria, l’arquitectura, les ciències i la tecnologia de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC).

La fira virtual està organitzada en 13 pavellons, que corresponen als diferents àmbits de coneixement de la Universitat, des d’on es podrà accedir als diferents estands amb informació dels programes de màster universitari, doctorat i màsters de formació contínua. Els visitants podran inscriure’s a un ampli programa de sessions informatives que es programaran durant les dues setmanes.

També es programaran sessions específiques sobre el procediment de preinscripció i accés als màsters, les beques i ajuts, així com xerrades adreçades a l’estudiantat internacional, amb informació sobre els tràmits vinculats a l’homologació del títol, els visats o l’allotjament, entre d’altres. La fira comptarà també amb un xat per atendre dubtes dels diferents programes de postgrau.

Àmplia oferta d’estudis de postgrau
La UPC ofereix 84 màsters universitaris –40 impartits en anglès–, 45 programes de doctorat i 275 programes de formació contínua en àmbits emergents i amb una alta inserció laboral. Segons dades de la darrera enquesta d’inserció laboral de l’AQU Catalunya, el 93 % de les persones que han cursat estudis a la UPC treballen un any després d’haver-se titulat i el 90 % va trigar menys de sis mesos a trobar feina. La majoria va encetar la carrera professional fent pràctiques en empreses, que en un 96 % van realitzar de manera remunerada.

L’experiència internacional també és clau en els estudis: la UPC disposa de 1.640 acords d’intercanvi amb 767 institucions d’educació superior d’arreu del món que van permetre que, el curs 2021-2022, 2.756 estudiants participessin en programes de mobilitat. La Universitat també té establerts 34 convenis de doble titulació internacional amb 26 universitats.