L’habitatge com a motor de transformació social, protagonista del nou 'Algorrritmes UPC'

Caràtula del pòdcast 'L’habitatge, motor de transformació social’, amb Marta Peris
Descarregar

La reivindicació de l'habitatge social com a motor de transformació social i com a espai de recerca, redefinició i creació arquitectònica centra el darrer episodi de la segona temporada de la sèrie 'Algorrritmes UPC'.

17/01/2024

La ciutat de Barcelona i la seva àrea metropolitana han viscut una gran transformació arquitectònica i urbanística les darreres dècades: les millores dels espais públics, el redisseny d’equipaments, la rehabilitació d’edificis i la creació d’habitatge social en són alguns exemples.

Al nou pòdcast ‘Algorritmes UPC’ parlem d’habitatge públic amb Marta Peris, arquitecta i cofundadora de l’estudi Peris+Toral, que combina l’activitat professional amb l’acadèmica com a professora a l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC). Peris reivindica l’oportunitat que representa l’habitatge social com a espai de recerca, redefinició i creació arquitectònica, i com esdevé agent de transformació social. I detalla els reptes que té en el futur, vinculats a la sostenibilitat i l'accessibilitat dels projectes.

→ Podeu escoltar-lo a iVoox, Spotify i YouTube.

Arquitectura i tecnologia multimèdia, a ritme de pòdcast

'L’habitatge, motor de transformació social’ és el desè i últim episodi de la segona temporada de la sèrie 'Algorrritmes UPC', una iniciativa de la UPC per apropar a la ciutadania, en especial al públic jove, els darrers avenços científics i tecnològics de la mà d'investigadors i investigadores de la Universitat. Una segona temporada de la sèrie que se centra en l’arquitectura i l’urbanisme, i també en la tecnologia multimèdia, i que té el suport de l'Ajuntament de Barcelona i de Barcelona Activa.

'Algorrritmes UPC' està disponible a iVoox, Spotify i YouTube.