La UPC coorganitza la XII Jornada de Excelencia en la Gestión Universitaria

El 20 d'abri lha tingut lloc, en format virtual, la XII Jornada de Excelencia en la Gestión Universitaria, organitzada conjuntamente pel Club Excelencia en Gestión i la UPC. Ha reunit diferents professionals de l'àmbit acadèmic i del de la gestió, per abordar la transformació de la universitat cap a una gestió excel·lent, innovadora i sostenible.

19/04/2021

El 20 d'abril ha tingut lloc la XII Jornada de Excelencia en la Gestión Universitaria, un acte organitzat pel Club Excelencia en Gestión i la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC). En aquesta jornada virtual s'ha reflexionat sobre la rapidesa en la cerca de solucions per a minimitzar l'impacte de la pandèmia per la COVID-19 en l'àmbit universitari espanyol.

Francesc Torres, rector de la UPC, ha donat la benvinguda a la jornada, juntament amb Ignacio Babé, CEO del Club de Excelencia en Gestión. En aquesta jornada s'ha abordat la transformació de les universitats espanyoles cap a una gestió excel·lent, innovadora i sostenible, i s'ha reflexionat sobre si la resposta del sistema universitari espanyol a l'impacte de la pandèmia ha suposat una adaptació momentània o és una veritable transformació accelerada de la gestió de les universitats. S'ha fet de la mà de diferents experts i expertes, tant del món universitari com de la gestió.

La jornada del dia 20 s'ha complementat amb una sessió el 19 d'abril, adreçat als membres del Foro de Universidades del Club, on s'ha aprofundit en l'ús del Model EFQM com a eina de transformació de la gestió universitària i s'ha fet un repàs a l'activitat del Foro durant l'últim any.