La UPC destaca per estudiar Enginyeria a Espanya, segons el rànquing CYD

Descarregar

La UPC és líder a Espanya en Enginyeria Informàtica, Civil i Mecànica, i se situa entre les tres millors universitats de l’Estat en Elèctrica, Química i de Materials, segons el Ranking CYD,.

La UPC és líder a Espanya en Enginyeria Informàtica, Civil i Mecànica, i se situa entre les tres millors universitats de l’Estat en Elèctrica, Química i de Materials, segons el Ranking CYD, que també destaca els resultats en transferència de coneixement en cinc àmbits de l’enginyeria.

15/07/2020

El Ranking CYD examina una sèrie d’indicadors, tant en referència a la institució com per àmbits de coneixement. Aquesta anàlisi permet comparar la situació de les universitats segons determinades dimensions: ensenyament i aprenentatge, recerca, transferència del coneixement, orientació internacional i contribució al desenvolupament regional.

Amb aquests indicadors –i tenint en compte els resultats del 2019, l’últim any en què es van actualitzar dades en Enginyeria– els editors del rànquing acaben de publicar un article en què destaquen que la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) es posiciona en el ‘top 3’ de 6 dels 7 àmbits de l’enginyeria inclosos en el Ranking CYD: en Enginyeria Informàtica, Civil i Mecànica, la UPC és líder a Espanya mentre que se situa entre les tres millors en Enginyeria Elèctrica, Química i de Materials.

Font: Ranking CYD

El rànquing també destaca la posició de la Universitat en la transferència del coneixement en cinc àmbits de l’Enginyeria. Així, la UPC és líder a Espanya en Enginyeria Informàtica, Civil i Elèctrica, i se situa en el ‘top 3’ en Enginyeria Industrial i de Materials.

Font: Ranking CYD