La UPC estrena un canal a Telegram

Descarregar

Logo de Telegram (Imatge de: www.freepik.es)

Amb l’objectiu d’oferir informació especialment adreçada a l’estudiantat de la Universitat, s'ha posat en marxa un canal al servei de missatgeria instantània Telegram.

19/11/2019

La Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) ha posat en marxa aquest mes un nou canal d’informació a Telegram amb l’objectiu de difondre notícies, continguts i informacions d’interès per a l’estudiantat de la Universitat.

Telegram és una aplicació de missatgeria instantània gratuïta que permet enviar i rebre missatges a través d’Internet i que disposa de canals a través dels quals es poden trametre missatges unidireccionalment a un nombre il·limitat de subscriptors. Al canal de la UPC a Telegram s’hi pot accedir cercant el nom del canal (UPC Universitat Politècnica de Catalunya) o bé mitjançant l’adreça: t.me/UPCuniversitat.

El nou canal al Telegram s’afegeix als diferents perfils institucionals que la UPC té a diferents xarxes socials: Twitter, Facebook, Instagram i YouTube.