La UPC, la ciutat i el territori, a debat en una jornada a la Facultat de Nàutica de Barcelona

Descarregar

Vista aèria del Campus del Baix Llobregat de la UPC, a Castelldefels

Aquest dijous, 4 d’octubre, a les 18 hores, tindrà lloc a la sala d’actes de la Facultat de Nàutica de Barcelona (Pla de Palau,18) la jornada que porta per títol ‘UPC, ciutat i territori’. L’esdeveniment comptarà amb la participació d’alcaldes i alcaldesses, tinents d’alcaldes i regidors i regidores de Barcelona, Castelldefels, Manresa, Rubí, Sant Adrià de Besòs, Sant Cugat del Vallès, Terrassa, Vilanova i la Geltrú i Viladecans, municipis on té presència la Universitat.

01/10/2018

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) té campus a Barcelona, Castelldefels, Manresa, Sant Adrià de Besòs, Sant Cugat del Vallès, Terrassa i Vilanova i la Geltrú. També té presència a Berga, Rubí i Viladecans. En totes aquestes ciutats ha contribuït a la construcció d’entorns i condicions favorables. Amb la voluntat de reconèixer i explicitar aquesta presència de la UPC en el territori i de fer palès la disposició de la Universitat a ser agents importants de transformació social, la jornada ‘UPC, ciutat i territori’ que s’organitza el 4 d’octubre comptarà amb la participació de la tinenta d'alcalde de l’Ajuntament de Barcelona, Laia Ortiz; l’alcaldessa de Castelldefels, Maria Miranda; l’alcalde de Sant Adrià de Besòs, Joan Callau; l’alcaldessa de Vilanova i la Geltrú, Neus Lloveras; la regidora d’Ensenyament i Universitats de Manresa, Maria Mercè Rosich; el tinent d’alcalde de Territori i Medi Ambient de Sant Cugat del Vallès, Joan Puigdomènech; el regidor de l'Ajuntament de Terrassa, Adrián Sánchez; la regidora de l’Àrea de Serveis a les Persones de Rubí, Marta García, i l’alcalde de Viladecans, Carles Ruiz.

El rector de la UPC, Francesc Torres, donarà la benvinguda als assistents i, tot seguit, el vicerector Estanislau Roca, oferirà una ponència sobre la UPC, la ciutat i el territori, després de la qual s’obrirà una taula rodona que serà presentada i moderada pel periodista Lluís Reales i en la qual participaran els alcaldes i alcaldesses, tinents d’alcalde i regidors.

Aquesta primera jornada UPC de ciutats universitàries es realitza a la seu de la FNB (Pla de Palau, 18), l’escola amb els estudis més antics de la UPC, que enguany celebra el 250è aniversari.