La UPC lidera les sessions per al disseny del ‘Unite! Virtual Campus' i la 'Teaching and Learning Academy'

En el marc de l'aliança Unite!, la UPC lidera el Unite! Boot Camp, que s'organitza els dies 7, 15 i 16 de juny per presentar els desenvolupaments de cara a crear el 'Unite! Virtual Campus' i la 'Teaching and Learning Academy. Les inscripcions per participar al Unite! Boot Camp es poden fer, fins al 6 de juny, a través del Metacampus, la plataforma compartida entre les set universitats que formen part de l'aliança europea Unite!

06/06/2021

El segona edició del Unite! Boot Camp, liderat per la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), s'organitza en el marc dels esdeveniments anuals de l’aliança d’universitats europees Unite!, de la qual forma part la Universitat. L’objectiu és presentar els desenvolupaments del 'Unite! Virtual Campus' i del 'Unite! Teaching and Learning Academy' a la comunitat Unite!, recollir contribucions dels assistents, explorar sinergies amb els altres grups de treball interns de Unite! i definir els següents passos per a la creació d'aquestes plataformes.

El Unite! Boot Camp II tindrà lloc els dies 7, 15 i 16 de juny i les inscripcions es poden fer, fins al 6 de juny, a través del Metacampus, la plataforma compartida entre les set universitats que formen part de Unite! Cal enregistrar-se primer al Metacampus per accedir a les inscripcions del curs mitjançant el correu electrònic de qualsevol de les universitats Unite! En cas de no disposer de correu electrònic institucional, contacteu amb unite.metacampus@upc.edu per sol·licitar la inscripció al Boot Camp.

L’esdeveniment està dirigit a la comunitat universitària: personal docent i investigador, personal d'administració i serveis, i estudiantat.

Plataforma
La reunió tindrà lloc a través del Metacampus Unite! i via Zoom (link disponible al Metacampus).