2.800 persones han assistit a la jornada de portes obertes conjunta de la UPC

La jornada de portes obertes a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB)
Descarregar

L'esdeveniment a l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM)
Descarregar

L'esdeveniment a l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM)

La jornada al Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM-UPC)
Descarregar

La jornada al Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM-UPC)

El 16 de febrer ha tingut lloc la primera jornada de portes obertes conjunta a la UPC d’aquest curs: escoles i facultats han donat a conèixer, al futur estudiantat, els diferents estudis que imparteixen. La jornada, que ha tingut una xifra rècord d’inscrits –2.800 persones–, se suma a les que es programen a cada centre docent al llarg del curs.

16/02/2022

Un total de 2.800 persones, entre estudiantat i professorat de secundària, tutors i tutores, personal orientador i famílies han assistit a la primera jornada de portes obertes conjunta de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) del curs. Una xifra rècord d'inscrits que supera la de la darrera edició presencial, el mes de febrer del 2020, just abans de l'inici de la pandèmia. Amb l’objectiu d’orientar els estudiants en la tria dels estudis per al curs que ve, diversos centres docents de la UPC han obert les seves instal·lacions, presencialment i de manera virtual, simultàniament, el dia 16 de febrer.

En aquestes sessions, s'han resolt dubtes sobre els graus i altres qüestions com els plans d'estudi, les sortides professionals, la vida universitària, la mobilitat internacional o les pràctiques en empreses. la jornada ha significat, així, una bona oportunitat per al futur estudiantat universitari: per conèixer de prop els 18 centres docents de la UPC i els detalls dels 65 graus universitaris que s’impartiran el curs 2022-2023.

A més de la jornada de portes obertes conjunta, les escoles i facultats de la UPC ofereixen sessions específiques. Consulteu el calendari complet a: www.upc.edu/jpo. Els centres docents també organitzen sessions informatives, tant presencials com virtuals, per donar a conèixer i resoldre dubtes sobre els 83 programes de màster universitari que s’hi imparteixen.

Sense límits
Per informar aquesta àmplia oferta formativa i les jornades de portes obertes que organitzen escoles i facultats, la Universitat ha posat en marxa una campanya publicitària amb el lema ‘Sense límits! Estudia a la UPC', amb missatges a les emissores Catalunya Ràdio, Flaix FM i Flaixbac, així com a través de les xarxes socials institucionals (Facebook i Instagram). La campanya és visible també a Unportal, web especialitzat en educació superior.