Més de 2.400 persones inscrites en la primera Jornada de portes obertes conjunta d'aquest curs

Estudiantat al Campus Nord de la UPC, a Barcelona

Aquest dimecres, 12 de febrer, les escoles i facultats de la UPC obren les portes per donar a conèixer els estudis, les sortides professionals i les instal·lacions de la Universitat a estudiantat i professorat de secundària, tutors, orientadors i familiars. La jornada, que té una xifra rècord d’inscrits –més de 2.400 persones–, se suma a les que es programen a cada centre al llarg del curs.

11/02/2020

Més de 2.400 persones, entre estudiantat i professorat de secundària, tutors, orientadors i familiars s’han inscrit a la primera jornada de portes obertes conjunta de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) del curs. Amb l’objectiu d’orientar els estudiants en la tria dels estudis per al curs que ve, diversos centres docents de la UPC obren les seves instal·lacions simultàniament, el 12 de febrer.

Aquestes jornades permeten al futur estudiantat universitari resoldre dubtes sobre els graus que els interessen i les sortides professionals; visitar les instal·lacions, aules i laboratoris; conèixer de primera mà alguns projectes de recerca —també d’estudiants— que s'hi desenvolupen i totes les opcions que s’obren en iniciar la etapa universitària: mobilitat internacional, pràctiques en empresa, etc.

El proper dissabte 25 d’abril tindrà lloc la segona jornada de portes obertes conjunta. A banda d’aquests dos dies, les escoles i facultats també obren les seves portes en altres dates. Consulteu el calendari complet a: www.upc.edu/jpo.