La UPC organitza, el 24 d’abril, la primera jornada de portes obertes conjunta virtual

Davant la situació d’emergència sanitària per la COVID-19, les escoles i facultats de la UPC organitzen, durant els mesos d’abril i maig, diverses jornades de portes obertes virtuals per acostar la Universitat i els seus estudis al futur estudiantat universitari. El proper divendres, 24 d’abril, tindrà lloc la primera jornada de portes obertes virtual conjunta.

21/04/2020

Aquestes sessions informatives virtuals permetran al futur estudiantat universitari conèixer els estudis de grau que s’imparteixen els diferents centres docents de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) i resoldre dubtes sobre els estudis que els interessen, els requisits per accedir-hi, els plans d’estudi o les diferents sortides professionals, així com rebre informació complementària sobre la vida universitària i les possiblitats de mobilitat internacional i de realitzar pràctiques en empreses que ofereixen els estudis.

El proper 24 d’abril tindrà lloc la primera jornada de portes obertes conjunta virtual tot i que els centres docents de la UPC tenen previst organitzar diferents jornades de portes obertes virtuals durant les properes setmanes. El calendari complet de les sessions programades es pot consultar a: https://www.upc.edu/ca/futurs-estudiants/jpo