Una hackató desafia els estudiants a inventar apps sobre salut, esport o moda

Cartell de la 'Smart Fabrics Hackathon 2018'

Del 16 al 18 de febrer, la UPC, ESADE i l’IED Barcelona organitzen, a ESADE Sant Cugat, la ‘Smart Fabrics Hackathon 2018’, un esdeveniment de 48 hores de durada dedicat a la creativitat, la tecnologia i la diversió.

15/02/2018

L'Smart Fabrics Hackathon 2018, que tindrà lloc els dies 16, 17 i 18 de febrer a ESADE Sant Cugat (Av. Torre Blanca, 59) comptarà amb la participació d'equips interdisciplinaris buscaran crear noves aplicacions en el sector de la salut, l’esport o la moda. La iniciativa està organitzada per Fusion Point, un nou espai de col·laboració entre la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), ESADE i l’IED Barcelona centrat en el desenvolupament d’innovadors projectes interdisciplinaris.

L’esdeveniment està obert a tots els estudiants i es confirmarà l’assistència segons el nombre de participants.

Una hackató és una marató de programació informàtica adreçat a programadors, dissenyadors i entusiastes del món creatiu i tecnològic, en què els participants han de desenvolupar en equip un projecte innovador, en format de competició, i en poques hores. L’objectiu de les hackatons és convertir les idees en projectes, i fomentar la col·laboració entre els participants.