Company Day: la UPC posa en valor el binomi universitat-empresa

Descarregar

Josep Lluís Larriba, delegat del rector pel Mobile World Congress, conduint l'acte ‘UPC Company Day - ICT Edition: les solucions tecnològiques estan a la UPC’

Daniel Crespo, rector de la UPC, donant la benvinguda als assistents

Daniel Crespo, rector de la UPC, donant la benvinguda als assistents

Lluís Trenchs, Research and Innovation Manager de Taurus, i Fernando Valero, cap d’R+D+i i de Control de Processos d’Aigües Ter-Llobregat, amb Josep Lluís Larriba, delegat del rector pel Mobile World Congress
Descarregar

Divendres, 25 de febrer, a les 9 hores, la UPC ha organitzat l'acte ‘UPC Company Day - ICT Edition: les solucions tecnològiques estan a la UPC’. La sessió ha tingut lloc a la sala d'actes de l'Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), al Campus Diagonal-Besòs de la UPC.

25/02/2022

El 25 de febrer, la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) ha organitzat a la sala d’actes de l’EEBE (edifici A del Campus Diagonal-Besòs, Av. Eduard Maristany, 16), l’acte ‘UPC Company Day - ICT Edition: les solucions tecnològiques estan a la UPC’. La sessió ha tingut lloc a les portes del MWC Barcelona, que tindrà lloc del 28 de febrer al 3 de març, en el qual la Universitat presentarà tecnologia d’avantguarda.

La sessió ha estat un espai de trobada i també d’agraïment a les empreses que estan portant a terme projectes transformadors de la mà de la Universitat. També ha visualitzat el potencial del treball conjunt entre el sector econòmic i social i la universitat en el sector de les tecnologies de la informació i les telecomunicacions.

En el decurs de l'acte s'han donat a conèixer diverses experiències de col·laboració entre la UPC i empreses que estan aplicant actualment tecnologia desenvolupada en processos de transferència del coneixement que neix a la Universitat.

A l’acte hi ha participat Daniel Crespo, rector de la UPC; Lluís Trench, Research and Innovation Manager de Taurus, i Fernando Valero, cap d’R+D+i i de Control de Processos d’Aigües Ter-Llobregat. Tot seguit, ha tingut lloc una taula rodona, presentada per Climent Molins, vicerector de Transferència, Innovació i Emprenedoria de la UPC, i on hi ha participat Fatima Lucas, cofundadora i Chief Executive Officer de Zymvol; Marc Castells, CEO de Basetis, i Laura Gil, directora de Transformació Digital de DAMM. Finalment, Carme Fenoll, cap de l’Àrea de Cultura i Comunitat de la UPC, ha intervingut en representació d'UPC Alumni.

Durant la sessió, que ha conduït el professor Josep Lluís Larriba, delegat del rector pel Mobile World Congress, també s'ha presentat l’activitat de la xarxa UPCAlumni i s’han exposat les prioritats de l’activitat de recerca i la transferència de coneixement de la UPC.

La sessió ha finalitzat amb un esmorzar-networking amb les persones assistents.