La UPC participa a la 25a Setmana de la Ciència

Un any més la UPC participa a la Setmana de la Ciència, que enguany celebra la seva 25a edició i tindrà lloc del 14 al 29 de novembre. Les escoles i facultats de la Universitat han organitzat diferents activitats per apropar la ciència i la tecnologia a la ciutadania.

13/11/2020

La Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) pren part en la 25a edició de la Setmana de la Ciència, una iniciativa coordinada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) que aquest any estarà centrada en la COVID-19, l'evolució global de la pandèmia i l’estat de la recerca sobre el virus.

Durant aquesta setmana es portaran a terme tot un munt d’activitats de divulgació científica arreu de Catalunya, des de jornades de portes obertes, exposicions, xerrades, jocs i tallers, en molts dels quals hi prendran part investigadors i investigadores de la UPC, des de les diferents escoles i facultats de la Universitat.