La UPC participa de nou a UNIferia, la fira virtual per al futur estudiantat universitari

Descarregar

Imatge de l'estand virtual de la UPC a UNIferia

Del 17 al 28 de febrer, la UPC serà present al II Saló Virtual de Grau UNIferia, una fira virtual des d’on s’oferirà als visitants informació sobre els estudis de grau de la Universitat. Es tracta d’una iniciativa de CRUE Universidades Españolas en què participen 54 universitats espanyoles, que es tornarà a repetir del 23 al 27 de març, aquest cop per informar sobre els estudis de màster universitari.

17/02/2020

UNIferia és una plataforma virtual impulsada per Crue Universidades Españolas amb l'objectiu d'ajudar al futur estudiantat universitari a obtenir tota la informació de l'oferta acadèmica de les universitats de l'Estat. La Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) hi participarà, del 17 al 28 de febrer, oferint tota la informació sobre els estudis de grau i les vies d'accés a la Universitat. Del 23 al 27 de març es tornarà a repetir la fira virtual, aquest cop per informar dels estudis de màster universitari.

Es tracta de la segona edició d'aquesta fira virtual, que reunirà a 54 universitats espanyoles que informaran online, i de forma personalitzada, en horari de 10 a 14 hores, sobre la seva oferta acadèmica. La iniciativa permet que els futurs estudiants universitaris vencin les fronteres geogràfiques i es puguin informar, i interactuar, amb els diferents sistemes d’informació i orientació de les institucions participants. Les persones interessades en visitar la fira virtual cal que s'hi registrin prèviament.

UNIferia és una plataforma accessible i amb un disseny responsiu, que s’adapta automàticament a qualsevol dispositiu mòbil. El visitant rebrà, a través d’un xat, atenció personalitzada del personal d’informació de cada universitat. La plataforma també inclou un punt d’informació principal, des d’on es donarà informació sobre el sistema universitari espanyol, així com un buscador per localitzar els diferents estudis de grau de les universitats que participen a la fira.

Es tracta d'una iniciativa sorgida dels grups de treball dels Serveis d'Informació i Orientació Universitària (SIOU) amb l'objectiu de millorar els canals de comunicació i garantir la igualtat d'oportunitats sense les limitacions que tenen les fires d'educació superior presencials.