La UPC comença a repartir mascaretes reutilizables a la comunitat universitària

Els dos models de la mascareta UPC

Ja s’han començat a distribuir entre el PAS i el PDI mascaretes reutilitzables, amb teixit de qualitat i validades per l’INTEXTER de la UPC. Properament es distribuiran també entre l’estudiantat.

15/07/2020

Durant el mes de juliol s’han començat a distribuir entre el Personal d'Administració i Serveis (PAS) i el Personal Docent Investigador (PDI) de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) mascaretes reutilitzables amb marca UPC, amb teixit de qualitat i validades per l’Institut d'Investigació Tèxtil i de Cooperació Industrial de Terrassa (INTEXTER) de la UPC. Es tracta d’un model de mascareta fabricada amb teixit de punt circular de polièster texturat 100 % i que disposa del certificat AITEX de compliment de la normativa UNE 0065-2020. A partir del setembre es distribuiran també entre l’estudiantat, probablement a través de les biblioteques.

Les mascaretes UPC, també a la venda

Amb un preu de 6 euros, les mascaretes reutilitzables de la Universitat es poden adquirir a diversos bars i espais dels campus de la UPC, a Barcelona, Manresa, Terrassa, Sant Cugat del Vallès i Vilanova i la Geltrú.

En concret, les mascaretes estan a la venda al Campus Nord de Barcelona, als bars de l’Escola de Camins (ETSECCPB), de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB) i de l’Escola de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) i de l’edifici Vèrtex; al Campus Sud, al bar de l’Escola d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB), i al Campus Diagonal-Besòs, al de l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE). També es poden trobar a les cafeteries de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT), de l’Escola d’Arquitectura del Vallès (ETSAV) i de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG). En el cas de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM), les mascaretes estan a la venda a l’Àrea de Relacions Institucionals i Comunicació.