La UPC comença a repartir mascaretes reutilizables a la comunitat universitària

Descarregar

Els dos models de la mascareta UPC

Ja s’han començat a distribuir entre el PAS i el PDI mascaretes reutilitzables, amb teixit de qualitat i validades per l’INTEXTER de la UPC. Properament es distribuiran també entre l’estudiantat.

15/07/2020

Durant el mes de juliol s’han començat a distribuir entre el Personal d'Administració i Serveis (PAS) i el Personal Docent Investigador (PDI) de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) mascaretes reutilitzables amb marca UPC, amb teixit de qualitat i validades per l’Institut d'Investigació Tèxtil i de Cooperació Industrial de Terrassa (INTEXTER) de la UPC. Es tracta d’un model de mascareta fabricada amb teixit de punt circular de polièster texturat 100 % i que disposa del certificat AITEX de compliment de la normativa UNE 0065-2020. A partir del setembre es distribuiran també entre l’estudiantat, probablement a través de les biblioteques.