UPC i situació COVID-19

La UPC ha reprès l’activitat acadèmica el mes de gener seguint les mesures de prevenció indicades per les autoritats sanitàries davant l’expansió de la COVID-19. L'estudiantat pot consultar al web dels centres docents la informació actualitzada de novetats i canvis derivats de la situació epidèmica.

11/01/2022

La Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) continua l'activitat acadèmica seguint les mesures de prevenció indicades per les autoritats sanitàries davant l’expansió de la COVID-19 i que estan recollides en el Pla de Contingència de la Universitat, adaptat al Pla Sectorial d’Universitats vigent per al curs 2021-2022 del PROCICAT.

Per estar al dia de les darreres novetats i canvis derivats de la situació epidèmica es recomana a l’estudiantat consultar la informació que es publica als web dels centres docents

Cal recordar que les escoles i facultats disposen de persones de contacte i referència en cas de brot o donar positiu o positiva  sobre la COVID-19.

Així mateix, es pot accedir a la informació general sobre mesures, protocols i consells al portal COVID-19 de la UPC.