Els dies 29 i 30 de juny, edició virtual del Networking Talent Day, un punt de trobada entre l'empresa i l'estudiantat

Els dies 29 i 30 de juny té lloc l'eNetworking Talent Day, l'esdeveniment que organitza UPCAlumni adreçat a titulats i titulades de la UPC i a estudiantat d’últims crèdits de grau, màster i doctorat amb l'objectiu de facilitar-los el contacte amb empreses que cerquen perfils professionals relacionats amb els àmbits de coneixement de la Universitat.

29/06/2020

L'eNetworking Talent Day tindrà lloc els dies 29 i 30 de juny en format virtual i en horari de matí i tarda. Aquest esdeveniment organitzat per UPC Alumni proporciona a les empreses una oportunitat per donar a conèixer les seves oportunitats professionals al talent que surt de les aules de la UPC, titulats, titulades i estudiantat de qualsevol especialitat.