Les escoles i facultats de la UPC organitzen sessions informatives virtuals per donar a conèixer els màsters universitaris

Imatge de les sessions informatives virtuals de màster

La situació d’emergència sanitària generada per la COVID-19 ha portat a les escoles i facultats de la UPC a replantejar les sessions informatives de màster i oferir-les en format virtual. Les sessions estan programades aquest mes de maig i serviran per informar dels detalls dels màsters universitaris i resoldre dubtes a l’estudiantat interessat a cursar-los el curs vinent.

26/06/2020

Durant les sessions informatives virtuals, les persones interessades a cursar un dels 75 màsters universitaris que ofereix la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) en els àmbits de l'enginyeria, l'arquitectura, les ciències i la tecnologia, podran conèixer el detall dels plans d’estudis, les seves sortides professionals, la possibilitat de fer pràctiques en empreses o realitzar una estada internacional, i resoldre els dubtes que puguin sorgir amb els responsables dels diferents programes.

Les sessions informatives virtuals de màsters s’han programat per aquest mes de maig, malgrat que determinats màsters universitaris també n’ofereixen durant el mes de juny. El calendari complet de les sessions informatives es pot consultar a: https://www.upc.edu/ca/masters/sessions-informatives

El 29 de maig, nova jornada de portes obertes virtual conjunta
Les escoles i facultats de la Universitat continuen, al mateix temps, organitzant jornades de portes obertes virtuals per informar sobre els estudis de grau al futur estudiantat universitari. El divendres 29 de maig, tindrà lloc la propera jornada de portes obertes virtual conjunta, tot i que els centres docents de la UPC tenen previst organitzar-ne en d’altres durant les setmanes vinents. El calendari complet de les sessions programades es pot consultar a: https://www.upc.edu/ca/futurs-estudiants/jpo

Campanya de publicitat per promoure els estudis de grau i màster
En paral·lel a l’organització d’aquestes sessions informatives virtuals, la Universitat ha posat en marxa una campanya de publicitat a diferents mitjans de comunicació (emissores de ràdio –Catalunya Ràdio, Flaix i RAC– i premsa escrita –Diari Ara) i a les xarxes socials (Facebook, Instagram i Twitter) per promocionar aquestes accions entre el futur estudiantat de grau i màster.