Les universitats públiques catalanes engeguen la campanya ‘Jo em vacuno’

Les universitats públiques catalanes engeguen la campanya ‘Jo em vacuno’

Les vuit universitats públiques catalanes llancen la campanya ‘Jo em vacuno’ per promoure la vacunació entre la comunitat universitària.

04/10/2021

La vacunació contra la COVID-19 té com a objectiu assolir la immunitat de grup que permetrà posar fi a la pandèmia. A través d'aquest vídeo, els rectors i la rectora de les universitats públiques catalanes fan una crida a la comunitat universitària (estudiantat, personal docent i investigador i personal d'administració i serveis) per conscienciar sobre la importància de la vacunació massiva a través de l'eslògan ‘Jo em vacuno per la salut de tothom’.

El vídeo es difondrà a les diverses universitats del sistema públic català per tal de fomentar la vacunació dins de tots els centres i seguir ajustant-se al nou context general produït per la COVID-19 al llarg del curs acadèmic 2021-2022.