L’app UPC Estudiants ja ofereix les notes, els horaris i els avisos de la majoria dels centres docents

Descarregar

El carnet UPC, disponible ara a l'apartat 'El teu espai' de l'app UPC Estudiants

L’estudiantat de la majoria d’escoles i facultats de la UPC ja pot accedir, en un sol clic, a consultar notes i horaris, dins l’apartat ‘El teu espai’ de l’app UPC Estudiants. A més, en aquest espai s’ha incorporat, recentment, el carnet personal de la UPC, perquè l'estudiant el tingui també disponible al mòbil.

09/02/2021

Autentificant-se sol cop amb les credencials de Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), l’estudiantat de gran part dels centres docents ja pot consultar les qualificacions parcials i finals, els horaris de les assignatures i rebre avisos sobre cancel·lacions i canvis d’horaris de les classes, entre d’altres notificacions. Les notes a les quals pot accedir l'estudiant autentificat són les que es publiquen a Atenea.

Actualment, aquests serveis personalitzats de notes i horaris es troben ja a l’abast de l'estudiantat dels 9 centres docents que ja s’han integrat en la plataforma de l'aplicació i que són els següents:

L'app també ofereix a tot l'estudiantat de la UPC altres serveis personalitzats, encara que el seu centre docent no estigui integrat a la plataforma. Uns serveis que es van ampliant al llarg del curs, com s'ha fet ara amb la integració del carnet UPC dins l'apartat 'El teu espai', per tenir-lo així disponible al mòbil.

Uns 2.000 estudiants de la UPC ja estan fent servir els serveis personalitzats que s’ofereixen en aquesta app.

Altres serveis oberts a l’estudiant
La UPC continua oferint, a l’estudiantat, la resta de funcionalitats que integra l’app sense necessitat d’autentificar-se i que són, entre altres, la visualització ràpida dels horaris de les biblioteques, saber quina és la més propera o l’estat d’ocupació de cadascuna, així com mapes dels campus, la informació sobre beques i ajuts i l’actualitat de la UPC.

L’app UPC Estudiants ha estat desenvolupada i implementada per IThinkUPC, l’empresa de consultoria i serveis avançats de software del Grup UPC i està disponible per a Android (Google Play) i per a iOS (App Store).