Èxit de participació en la Jornada de portes obertes conjunta de la UPC

Les escoles i facultats de la UPC han obert les portes el 13 de febrer a l’estudiantat i professorat de secundària, tutors, orientadors i familiars que han vogut conèixer de primera mà els estudis, les sortides professionals i les instal·lacions. La jornada, que ha tingut una xifra rècord d'inscripcions, se suma a les que es programen a cada centre al llarg del curs.

13/02/2019

Més de 2.300 persones, entre estudiantat i professorat de secundària, tutors, orientadors i familiars, han assistit a la primera jornada de portes obertes conjunta de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC)  del curs acadèmic 2018-2019. Amb l’objectiu d’orientar els estudiants en la tria dels estudis per al curs que ve, tots els centres docents de la UPC a Barcelona, Castelldefels, Manresa, Sant Cugat del Vallès, Terrassa i Vilanova i la Geltrú han obert les seves portes simultàniament, el 13 de febrer.

Aquestes jornades permeten als futurs estudiants de la UPC resoldre dubtes sobre els graus que els interessen i les sortides professionals; visitar les instal·lacions, aules i laboratoris; contactar amb professorat, i conèixer de primera mà alguns projectes de recerca —també d’estudiants— que s'hi desenvolupen.

Al web també es poden consultar el calendari i els horaris de les properes sessions i visites, així com els terminis i procediments d'inscripció per assistir a les jornades.