Nova sèrie audiovisual amb consells per afrontar un projecte de recerca i innovació

Cartell de la sèrie
Descarregar

‘Consells per afrontar un projecte de recerca i innovació’, nou recull de píndoles audiovisuals

‘Consells per afrontar un projecte de recerca i innovació’ és un recull de píndoles audiovisuals adreçades al personal docent i investigador, i a persones que gestionen projectes d’RDI de la UPC.

17/01/2023

D’on pot sorgir una idea per a un nou projecte de recerca o innovació? On es poden trobar finançament i socis? Com es redacta una proposta? Com fer-ne l’execució i la justificació? Com comunicar i difondre el projecte i els resultats? Aquestes qüestions són respostes a la nova sèrie de píndoles audiovisuals ‘Consells per afrontar un projecte de recerca i innovació’. La sèrie està protagonitzada per investigadors i investigadores de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) que expliquen, partint de la seva experiència, aspectes claus a tenir en compte a l’hora d’elaborar, executar, justificar i difondre un projecte de recerca i innovació.

La sèrie s’inicia amb ‘Ideació’, en què Álvaro Luna, professor de l’Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) i investigador del grup de recerca en Sistemes Elèctrics d'Energia Renovable (SEER), reflexiona sobre aquells aspectes clau per trobar la inspiració per a un nou projecte de recerca i innovació.

La resta de vídeos, que es difondran amb una periodicitat mensual a través del canal de YouTube de la UPC, dels perfils de xarxes socials i dels webs de la Universitat i del Servei de Suport a la Recerca i la Innovació (SSRI), versaran sobre els següents temes:

• ‘Finançament’, a càrrec de Raúl Benítez, investigador del Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial i professor de l’Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE).
  • ‘Redacció de propostes’, per Lluís Jofre, investigador del Grup de Recerca en Ciència i Enginyeria de Fluids (GReCEF) i professor de l’EEBE.
  • ‘Cerca de socis’, a càrrec d’Elisa Sayrol, investigadora de l’Intelligent Data sciEnce and Artificial Intelligence Research Group (IDEAI-UPC);
  • ‘Execució i justificació’, protagonitzat per Beatriz Amante, investigadora del Departament d'Enginyeria de Projectes i de la Construcció i de l’Institut d'Investigació Tèxtil i Cooperació Industrial de Terrassa (INTEXTER) i professora de l’Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT).
  • Comunicació i difusió’, a càrrec de Clara Prats, del grup de recerca Biologia Computacional i Sistemes Complexos (BIOCOM-UPC) i professora l’Escola d'Enginyeria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona (EEABB).

‘Consells per afrontar un projecte de recerca i innovació’ és una iniciativa del Servei de Suport a la Recerca i la Innovació (SSRI) amb la col·laboració de Laboratori d'Innovació i Suport Audiovisual (LISA) i el Servei de Comunicació de la UPC.