L’orquestra i les corals de la UPC continuen buscant nous talents per a l’acte de cloenda del 50è aniversari de la UPC

Cartell de la crida de l'Orquestra UPC

Cartell de la crida de l'Orquestra UPC

L’Orquestra i les tres corals de la UPC –la Coral d’Arquitectura, la Coral del Parc Mediterrani de la Tecnologia (PMT) i la Coral de Terrassa– cerquen nous talents entre la comunitat universitària per participar a l’acte de cloenda del 50è aniversari de la Universitat, el 27 de juny.

24/05/2022

L’acte de cloenda de la celebració dels #50anysUPC tindrà lloc el lloc el 27 de juny, a les 19 hores, a l’Auditori del Fòrum, al Centre de Convencions Internacional de Barcelona (CCIB). L’Orquestra i les corals de la UPC fan una crida als membre de la comunitat UPC –estudiantat, professorat i personal d’administració i serveis– per trobar amants de la música que vulguin participar en l’actuació musical de l’acte.

Les dates, els lloc dels assajos i les persones de contacte són:

Orquestra UPC
Assajos: dijous a les 19:30 h
Lloc: Escola d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB)
Contacte: orquestra@upc.edu

Coral Arquitectura
Assajos: dimecres de 20 h a 22 h
Lloc: Aula CS1 de l'ETSAB
Contacte: coral.arquitectura@upc.edu

Coral del Parc Mediterrani de la Tecnologia (PMT)
Assajos: dimecres de 14 h a 15:30 h
Lloc: Sala de Graus de l’Escola d'Enginyeria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona (EEABB, al Campus del Baix Llobregat, a Castelldefels)
Contacte: francesca.ribas@upc.edu  / clara.prats@upc.edu

Coral UPC Terrassa
Assajos: dimecres de 14:00 h a 15:30 h
Lloc: Seminari 1 de l'edifici TR5, de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT)
Contacte: jordi.voltas@upc.edu

La participació a les corals i l’orquestra de la UPC compta amb el reconeixement de fins a 3 crèdits ECTS.