La UPC destaca en patents i mobilitat internacional en la nova edició del rànquing THE WUR

En el World University Rankings (THE WUR) 2024, la UPC obté bons resultats en els àmbits d’indústria, concretament en patents, i internacionalització, especialment en l’àmbit d’estudiar a l’estranger.

28/09/2023

El Times Higher Education (THE) World University Rankings (THE WUR), del que acaba de publicar-se la 20a edició, analitza 18 indicadors distribuïts en cinc grans àmbits: ensenyament; entorn de recerca; qualitat de la recerca; indústria i internacionalització. D’aquests, la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) obté 69,7 punts sobre 100 en l’àmbit d’indústria, i 61,4 en el d’internacionalització. En dos dels indicadors d’aquests dos àmbits és on la UPC ha obtingut les millors puntuacions: patents, amb 90,9 punts, i estudiar a l’estranger, amb 97,9 sobre 100.

En el rànquing general, la UPC puja posicions i se situa en el rang 601-800, d’entre 1.904 institucions analitzades.

Per ser incloses en l’anàlisi, les institucions han d’impartir estudis de grau, tenir més de 1.000 articles publicats a Scopus durant el quinquenni analitzat (2018-2022), amb un mínim de 150 anuals, i no tenir el 80% o més de la seva producció científica centrada en una de les 11 àrees de coneixement que analitzen.