‘Perspectives’, el nou 'look' de la carpeta UPC per al curs 2022-2023

La proposta 'Perspectives', de l'estudiant Jan Blánquez, serà el disseny que il·lustrarà la carpeta de la UPC del curs 2022-2023
Descarregar

Amb 1.021 vots, ‘Perspectives’ ha estat la proposta escollida per la comunitat universitària per il·lustrar la carpeta de la UPC del curs 2022-2023. És obra de Jan Blánquez Ríos, estudiant de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) de la UPC.

18/05/2022

La proposta ‘Perspectives’ ha estat la més votada per la comunitat de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) i serà el look que lluirà la carpeta del curs acadèmic 2022-2023. Amb 1.021 vots, la proposta de Jan Blánquez Ríos, estudiant del grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials a l’ESEIAAT, ha guanyat les votacions del 19è Concurs de la carpeta UPC.

La resta de finalistes, per ordre de vots, han estat:

El guanyador del concurs d’enguany, Jan Blánquez, serà premiat amb un ordinador personal valorat en 1.500 euros i, el més important, veurà com el seu disseny il·lustra les carpetes que la UPC donarà a l'estudiantat el curs que ve. La carpeta podrà adquirir-se properament a la botiga de marxandatge de la Universitat, UPCshop.