Premi Manel Xifra i Boada al Centre d’Innovació i Tecnologia de la UPC

Descarregar

El rector Francesc Torres (a la dreta) va recollir el guardó atorgat al CIT UPC. A la imatge, amb el president de Comexi, Manel Xifra

Premi Manel Xifra i Boada al Centre d’Innovació i Tecnologia de la UPC
Descarregar

Els guardonats en la XIII edició dels Premis Manel Xifra i Boada

El Col·legi d'Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Girona i Comexi han reconegut la tasca del Centre d’Innovació i Tecnologia (CIT) de la UPC, en la XIII edició dels Premis Manel Xifra i Boada, lliurats el dia 1 de juny.

07/06/2018

El Centre d’Innovació i Tecnologia (CIT) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha rebut el Premi Manel Xifra i Boada en la modalitat de grup de recerca aplicada o centre tecnològic. El rector de la UPC, Francesc Torras, va recollir el guardó durant la cerimònia de la XIII edició dels Premis, convocats pel Col·legi d'Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Girona i Comexi, i que va tenir lloc l'1 de juny a l'Auditori de La Mercè de Girona.

El CIT UPC, que agrupa més de 20 centres especialitzats en R+D+i, treballa per estrènyer el contacte entre la universitat i el sector productiu. Aquests centres han generat conjuntament un miler de projectes i convenis d’R+D+i en el darrer any, han registrat més de 50 patents, han participat en prop de 25 empreses i han creat una dotzena d'empreses.

Els Premis es convoquen anualment en memòria de Manel Xifra i Boada (1928-2005), enginyer tècnic que va dedicar la seva trajectòria professional al sector industrial, i reconeixen el treball de persones que hagin contribuït a la difusió, consolidació i distinció de la professió d’enginyeria tècnica.