El projecte Vibra, protagonista del nou pòdcast 'Algorrritmes UPC'

Caràtula del pòdcast 'Vibra: quan els estudiants impulsen, dissenyen i construeixen', amb Aina Gea i Aroa López

El projecte Vibra, protagonista del nou pòdcast 'Algorrritmes UPC'

La iniciativa Vibra, que duen a terme una trentena d'estudiants d'Arquitectura, centra el nou episodi de la sèrie 'Algorrritmes UPC' per explicar que s'està rehabilitant una antiga caserna d'Agramunt per transformar-la en habitatges socials i equipaments municipals.

29/11/2023

El nou pòdcast ‘Algorrritmes UPC’ vibra amb un projecte sorgit, dissenyat i executat per una trentena d’estudiants de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès (ETSAV) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC). Es tracta del projecte Vibra, que neix el juliol de 2021 quan un grup d’apassionats es proposa rehabilitar una antiga caserna de la guàrdia civil d’Agramunt. La idea és que l’edifici pugui acollir espais per a usos socials i també per a la policia local.

Les estudiants del grau en Estudis d’Arquitectura Aina Gea, encarregada del patrocini de Vibra i el contacte amb els patrocinadors, i Aroa López, project manager, ens expliquen, en aquest pòdcast, d’on va sorgir la idea, com s’han organitzat, quins reptes han hagut d’afrontar i quin és el futur immediat del projecte.

→ Podeu escoltar-lo a iVoox, Spotify i YouTube.

Arquitectura i tecnologia multimèdia, a ritme de pòdcast

'Vibra: quan els estudiants impulsen, dissenyen i construeixen' és el setè episodi de la nova temporada de la sèrie 'Algorrritmes UPC', una iniciativa de la UPC per apropar a la ciutadania, en especial al públic jove, els darrers avenços científics i tecnològics de la mà d'investigadors i investigadores de la Universitat. Una segona temporada de la sèrie que se centra en l’arquitectura i l’urbanisme, i també en la tecnologia multimèdia, i que té el suport de l'Ajuntament de Barcelona i de Barcelona Activa.

'Algorrritmes UPC' està disponible a iVooxSpotify i YouTube, on cada setmana es pot escoltar un nou capítol.