Quines són les 25 tesis doctorals de la UPC més consultades?

Imatge de la Biblioteca Rector Gabriel Ferraté

Un informe elaborat per la Biblioteca Rector Gabriel Ferraté mostra les 25 tesis doctorals de la UPC, publicades els anys 2016 i 2017, que han estat més consultades a través d'UPCommons, el dipòsit institucional de la Universitat.

25/10/2018

La tesi doctoral publicada a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) els anys 2016 i 2017 i que ha estat més consultada fins ara —descàrregues i visites— ha estat la que porta per títol Analysis of power distribution systems using a multicore environment, realitzada per Luis Gerardo Guerra l’any 2016 i dirigida per Juan Antonio Martínez Velasco. La tesi, realitzada en el Departament d’Enginyeria Elèctrica, ha obtingut 3.519 descàrregues i 72 visites a través del dipòsit UPCommons.

D’altra banda, la tesi que més s’ha visitat a través d’aquest portal ha estat Augmented valuation of cultural heritage through digital representatiton based upon geographic information technologies: the case study of Lisbon Aqueduct System within an augmented reality environment, realitzada per Luis Fílipe do Espíritu Santo Correia l’any 2017 i codirigida per Josep Roca i José Antonio Tenedório, del Departament de Tecnologia de l'Arquitectura, i ha obtingut 1.958 visites.

De les 25 tesis doctorals que conformen el rànquing, la majoria (un total de sis tesis) s’han realitzat al Departament d’Organització d’Empreses.