Acte de reconeixement al professor Ramon Bragós, Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2021

Descarregar

El rector Daniel Crespo; el professor Ramon Bragós; el president del Consell Social, Ramon Carbonell, i el director de l'ETSETB, Josep Pegueroles, en l'acte de lliurament del Premi, el dia 1 de febrer

El professor Ramon Bragós, en un moment de la conferència durant l'acte de reconeixement
Descarregar

El professor Ramon Bragós, en un moment de la conferència que ha ofert durant l'acte de reconeixement

L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) ha acollit l'1 de febrer l'acte de reconeixement al professor Ramon Bragós, guardonat amb el Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2021 en la modalitat de trajectòria docent. En aquest acte, Bragós ha fet la xerrada 'El context en l'aprenentatge de l'enginyeria'.

01/02/2022

El rector de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC)Daniel Crespo, i el president del Consell Social de la Universitat, Ramon Carbonell, han presidit l'acte de reconeixement a Ramon Bragós Bardia, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica, i reconegut amb el 24è Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària l’any 2021, en la categoria de trajectòria docent. Un guardó convocat pel Consell Social que, en aquesta edició, ha reconegut també la professora Marta Fransoy Bel, del Departament d’Òptica i Optometria.

En el decurs de l'acte, realitzat a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB), el dimarts 1 de febrer a les 13 h, Ramon Bragós ha ofert la xerrada 'El context en l'aprenentatge de l'enginyeria'.

Ramon Bragós imparteix docència de grau a l'ETSETB i a la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB), i de màster universitari a l'ETSETB i a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB). Desenvolupa la seva activitat de recerca al grup Instrumentació Electrònica i Biomèdica (IEB), al Centre de Recerca en Enginyeria Biomedica (CREB) i al Barcelona Science and Engineering Education Research Group (BCN SEER).

El jurat de la 24a edició del Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària ha destacat l'esforç del professor per ensenyar l’enginyeria amb una visió d’aprenentatge multidisciplinari, amb aplicacions tant teòriques com pràctiques i professionalitzadores i emprenedores.