Sant Jordi digital a la UPC

Una taula rodona a l'entorn de la lectura digital i el lliurament dels primers premis Iniciativa Digital Politècnica centraran els actes de celebració de la Diada de Sant Jordi a la UPC.

10/04/2019

La Biblioteca Gabriel Ferraté, situada al Campus Nord de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), acollirà dimarts, 23 d’abril, a les 12 hores, una taula rodona sobre lectura digital. L'activitat, que centra la celebració de Sant Jordi a la UPC, comptarà amb la participació de Marisol López, directora de l’Àrea de Cultura Digital de la Generalitat de Catalunya; Elvira Caneda, experta en lectura digital; Albert Cuesta, periodista del diari Ara i de Catalunya Ràdio; Arantza Larrauri, directora de Libranda, i Dídac Martínez, director del Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius de la UPC. Moderarà la taula rodona Pepe Zapata, director de TR3SC.

Premis Iniciativa Digital Politècnica
El el marc de la jornada de Sant Jordi es farà també el lliurament de la primera edició dels Premis Iniciativa Digital Politècnica (IDP), un reconeixement als llibres digitals editats per IDP, publicats o elaborats per personal docent i investigador de la UPC en actiu, i que hagin estat més consultats en el decurs del 2018 en cinc categories:

• Premi al llibre de la col·lecció UPCGrau més descarregat al 2018.
  • Premi al llibre de la col·lecció UPCPostgrau més descarregat al 2018.
  • Premi al llibre de la col·lecció Hyperion més descarregat al 2018.
  • Premi al llibre d’Arquitectura més descarregat al 2018.
  • Premi al llibre novetat més descarregat al 2018.
En aquesta primera convocatòria dels premis, IDP fa una clara aposta per la publicació de llibres en accés obert, alhora que reconeix els títols publicats dins d’algunes de les col·leccions més consolidades de la Universitat, així com la singularitat dels llibres d’arquitectura o l’interès que han despertat algunes de les darreres novetats publicades.

Consulta aquí altres activitats de Sant Jordi 2019 a les biblioteques de la UPC.