Santander Universidades convoca 19 beques per a estudiants de grau de la UPC

El Programa de Beques Iberoamèrica per a estudiants de grau, impulsat pel Banco Santander amb la UPC, inclou beques a Argentina, Brasil, Colòmbia, Mèxic, Perú, Uruguai i Xile.

16/01/2019

Per al curs acadèmic 2019-2020, Santander Universidades ha convocat 19 beques per a estudiants de grau de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) dotades amb 3.000 euros cadascuna. Les estades hauran de tenir una durada mínima d'un quadrimestre/semestre sencer i una durada màxima de 12 mesos.

Aquestes beques, que s’inscriuen en el programa de beques impulsat per Santander Universidades amb les universitats espanyoles, són compatibles amb altres beques i ajuts, i tenen com a objectiu incrementar i promoure la mobilitat dels estudiants de grau o pla antic de les universitats a destinacions llatinoamericanes. En el cas de la UPC, s’emmarquen en el programa de mobilitat de la Universitat.

Per a més informació, al web de la Universitat es pot consultar el text de convocatòria de la beca i el llistat amb les universitats iberoamericanes que participen en el programa.