Sónar+D se suma a la programació d’UPCArts

Imatge: Sónar

Sónar+D se suma a la programació d’UPCArts

Imatge: Sónar

Sónar+D s’ha sumat al programa d’UPCArts col·laborant amb la Universitat en l’organització de taules de debat tecnològiques, i ofereix als estudiants descomptes especials en els diferents tipus d’acreditacions. Aquesta col·laboració posa el focus a fomentar la interacció entre cultura i tecnologia.

23/05/2019

Sónar+D, el congrés internacional de tecnologies creatives de Sónar, ha iniciat una col·laboració amb la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) mitjançant l'organització de taules de debat tecnològiques, vinculades a temes emergents com la intel·ligència artificial o la robòtica. Sónar+D 2019, que del 17 al 20 de juliol organitza a Barcelona un ampli ventall d’activitats impartides per artistes, tecnòlegs i creadors de tot el món, centrades en la creació d’experiències immersives i intel·ligència artificial aplicada a les arts, se suma, d’aquesta manera, al projecte UPCArts.

Amb la iniciativa UPCArts, que està en la línia de les activitats STEAM (Science, Technology, Engineering, Art and Mathematics), la Universitat reivindica l’art i la cultura com a aliats de les ciències, tot acostant als estudiants i a tota la comunitat de la UPC, les diferents propostes culturals de les ciutats on la Universitat té presència.

UPCArts ofereix un programa cultural en què els estudiants poden establir contacte directe amb creadors emergents, descobrir espais culturals i participar de manera activa en diferents activitats, fent èmfasi en la interacció entre cultura i tecnologia. UPCArts, que compta també amb la complicitat del Club Tr3sC, s'encetarà a l'inici del curs acadèmic 2019-2010.

En el marc d’aquesta nova col·laboració, Sónar+D ofereix a l’estudiantat de la UPC descomptes especials en els diferents tipus d’acreditacions, per tal que puguin establir contacte directe amb creadors emergents i participar en diferents activitats d'aquest congrés internacional de tecnologies creatives, fent èmfasi en la interacció entre cultura i tecnologia. Dins d'aquesta programació, el Barcelona Supercomputing Center - Centre Nacional de Supercomputació (BSC-CNS) impartirà una conferència el 17 de juliol sobre intel·ligència artificial.