La tecnologia innovadora i l'emprenedoria UPC bateguen, de nou, al MWC Barcelona i al 4YFN

La UPC ha estat present, un any més al Mobile World Congress (MWC) i al Four Years From Now (4YFN), els congressos referents en connectivitat i en emprenedoria. Han tingut lloc en paral·lel, del 26 al 29 de febrer, al recinte firal Gran Via de Fira de Barcelona.

A través del Centre d’Innovació i Tecnologia (CIT-UPC), la UPC ha mostrat al MWC Barcelona 2024 les capacitats tecnològiques i alguns dels projectes i solucions desenvolupats per la Universitat en els àmbits de la connectivitat intel·ligent, la connectivitat aplicada a la mobilitat intel·ligent i a la indústria, entre d’altres, el 5G i la seguretat en tecnologies mobile.

El MWC 2024 ha posat el focus en el tema central Future First, que parla de la urgència d'unir indústries, continents, tecnologies i comunitats per a fer realitat el potencial del futur.

El talent emprenedor de la UPC ha tornat a exhibir-se al 4YFN. Hi ha estat present amb més de 40 empreses de base tecnològica impulsades per estudiantat, alumni o personal investigador de la Universitat, de les quals 16 han exposat els seus projectes a l’estand de la UPC. La resta d'spin-off o start-up hi han participat des d'altres estands o en activitats programades.

A ’start-up corner ha tingut lloc, el 27 de febrer, el Networking Event, que ha reunit les empreses que configuren l'ecosistema emprenedor de la UPC present a Congrés.