Torna, del 18 al 20 de setembre, la ‘InnovaCity Hackathon’ per trobar noves solucions als reptes de la mobilitat urbana

InnovaCity és una hackató de 48 hores que uneix persones innovadores, emprenedores, professionals de la mobilitat, empreses i ciutats per dissenyar el futur de la mobilitat urbana a Europa. Durant els propers mesos, se’n realitzaran tres a diferents ciutats europees: la primera tindrà lloc, aquest mes de setembre, en paral·lel i en format online, a Munich i Barcelona. La inscripció finalitza dijous, 17 de setembre.

01/09/2020

Entre els mesos de setembre i novembre de 2020 tindran lloc tres InnovaCity hackatons, en format online: a Munich-Barcelona, Tel-Aviv i Helsinki. En les hackatons, impulsades per l'EIT Urban Mobility, les ciutats presentaran els principals reptes de mobilitat a què s’enfronten; els participants, per la seva banda, s’uniran a equips internacionals i multidisplinars per trobar solucions, en 48 hores, per resoldre aquests reptes.

La primera Innovacity Hackathon d'aquesta nova edició té lloc en paral·lel a Munich i Barcelona, del 18 al 20 de setembre: la data límit per realitzar la inscripció finalitza dijous, 17 de setembre. Organitzada per l'EIT Urban Mobility en col·laboració amb la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) i el centre d'innovació Unternehmer TUM de la Technical University of Munich, compta també amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona i de la ciutat de Munich. Els equips guanyadors de cada hackató tindran l’oportunitat d’assistir a la Global Week, que tindrà lloc el mes de desembre de 2020.