Totes les oportunitats que ofereix la UPC en la recta final dels estudis

Amb la voluntat de facilitar la transició a una carrera professional vocacional, la UPC acaba d'editar un nou producte informatiu orientat a l'estudiantat que enfila la part final dels estudis. L’estudiantat que ha superat la meitat dels crèdits del grau, ha rebut al seu domicili aquesta publicació en encetar el curs 2020-2021.

02/10/2020

La publicació ‘Recta final a la UPC’, que s’ha enviat per correu als gairebé 3.500 estudiants de la UPC que es troben en aquesta etapa de la seva formació universitària, recull l’ampli ventall d’oportunitats que tenen a l’abast per completar la formació acadèmica. Les opcions són diverses: des de la possibilitat de cursar un màster universitari per especialitzar-se en àmbits innovadors i emergents, passant per realitzar pràctiques en empresa per completar la formació acadèmica amb les competències que s’adquireixen en el mercat laboral, o la possibilitat d’internacionalitzar el currículum participant en els diferents programes de mobilitat internacional de la UPC.

El tríptic també detalla altres opcions, com ara participar en projectes reals en els diversos departaments i instituts de la UPC, en projectes de recerca, innovació o transferència de tecnologia, tant d’àmbit nacional com internacional; prendre part en projectes de voluntariat amb entitats socials o de cooperació internacional a països en vies de desenvolupament o en associacions estudiantils –culturals, esportives i acadèmiques– o participar en la governança de la Universitat.

‘Recta final a la UPC’ també recull els serveix que s’ofereixen mitjançant la Borsa de Treball o el servei d’orientació de carreres professionals d’UPCAlumni així com els espais Emprèn ubicats a diferents campus de la UPC, que posen a la disposició dels estudiants activitats i espais de treball per desenvolupar projectes innovadors i idees de negoci.