Fons llavor de Unite! per finançar iniciatives innovadores de la comunitat UPC

Imatge de la convocatòria 'Unite! Seed Fund'
Descarregar

Amb el 'Unite! Seed Fund' es finançaran iniciatives innovadores sorgides del PDI i l'estudiantat de les universitats sòcies de l'aliança

L'aliança Unite! va posar en marxa el mes de març un fons llavor per finançar iniciatives innovadores sorgides del personal docent i investigador i de l'estudiantat de les universitats membres. El termini per fer arribar iniciatives per part del personal docent i investigador està obert fins al 31 de maig, a través del Metacampus, la plataforma digital de Unite! Les iniciatives d'estudiants ha finalitzat el passat dia 15.

15/05/2023

L’aliança Unite!, de la qual forma part la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC), va posar en marxa el març passat un fons llavor, el 'Unite! Seed Fund', que finançarà projectes i activitats innovadores del PDI i l'estudiantat de les comunitats de les universitats membres.

El fons llavor està obert a projectes i activitats de totes les matèries i temes, tant en formats presencials, híbrids i purament digitals. Inclou tres línies de finançament, amb diferents dates límits de presentació de propostes:

• Teaching & Learning: fins al 31 de maig.
  • Research & PhD: fins al 31 de maig.
  • Student Activities: fins al 15 de maig (tancada).

Les convocatòries per finançar iniciatives en l’àmbit de l’Ensenyament i l’Aprenentatge (Teaching & Learning) i de Recerca i el Doctorat (Research & PhD) seran anuals i comptaran amb un finançament per a cada projecte d’entre 10.000 i 80.000 euros. La convocatòria per a les propostes de l'estudiantat (Student Activities) serà bianual i les iniciatives rebran un finançament màxim de 20.000 euros. Totes les sol·licituds es tramten a través del Metacampus, la plataforma digital de Unite!. La resolució de la convocatòria està prevista per al 30 de juny.

Per al rector de la UPC, Daniel Crespo, un dels impulsors de la iniciativa a Unite!, "el fons llavor de Unite! és una plasmació tangible del seu potencial per impulsar projectes d'interès comú i que alhora siguin rellevants per a les diferents comunitats. Mostra la dimensió múltiple de Unite!, donant suport a activitats docents, de recerca, d'Innovació i de l’estudiantat".

Per a Anshika Suri, directora del 'Unite! Seed Fund', "la naturalesa llavor d'aquest finançament té el potencial d'activar i estimular activitats cocreatives com a projectes de recerca conjunts, programes intensius, activitats extracurriculars o interculturals organitzades en col·laboració a llarg termini en unitats docents o de recerca, com a tallers o simposis, entre altres".