Oberta la votació per escollir els millors vídeos de l'Student Video Contest de Unite!

Cartell del concurs

Votacions obertes fins el 21 d'abril

Del 17 al 21 d’abril, l’estudiantat de la UPC pot participar en les votacions per escollir el millor vídeo dels presentats en aquesta proposta que vol mostrar el dia a dia de l’estudiantat de les nou universitats de l’aliança. Quatre dels vídeos han estat presentats per estudiantat de la UPC

18/04/2023

Unite! Video Contest és una proposta del Centre de Formació Multilingüe i Multicultural de Unite!, l’aliança d’universitats europees de la qual forma part la UPC. Aquest concurs de vídeo vol mostrar la diversitat i interculturalitat que defineix a la comunitat d’estudiants Unite!. Amb aquest objectiu es va demanar als estudiants de totes les universitats associades que mostressin un dia típic en la seva vida, incloent-hi aspectes acadèmics i de la seva vida social i personal: com es mouen, quines activitats fan, com són els seus campus, etc.

S’han presentat al concurs un total de 28 vídeos de les 9 universitats que en formen part de l’aliança. En el cas de la UPC, han estat quatre els vídeos seleccionats, presentats pels estudiants Monica Guri Ucero, Ahmad Kamal Khan, Paula Vidiella Sánchez i Saurabh Nagarkar.

Fins al 21 d’abril, l’estudiantat de la UPC pot votar pels seus vídeos preferits de cada universitat a través de la plataforma Metacampus, el campus digital de Unite! L’autor/a del vídeo més votat de cada universitat guanyarà com a premi l'assistència (desplaçament i allotjament gratuïts)  al Unite! Student Festival, que tindrà lloc a Lisboa aquest juliol.

És hora de votar!

Seguiu aquests passos per registrar les vostres votacions:

1. Inicieu sessió a la plataforma Metacampus amb les credencials d’accés a la UPC.

2. Accediu a l’espai Student Video Contest
3. Trobareu el llistat d’Universitats. Seleccioneu una.
4. Apareixeran els vídeos presentats per l’estudiantat de la universitat seleccionada.
5. Podeu visualitzar els vídeos.
6. Desplaceu-vos cap avall i feu clic a «Vota per vídeos”. Trieu el vostre vídeo preferit i confirmeu el vostre vot.

Recordeu que podeu votar per un vídeo de cada universitat fins al 21 d'abril!

Bona sort a tots els participants!