Unite! convoca un concurs de vídeos per a estudiants de tota l'aliança mostrant el seu dia a dia a la Universitat

Descarregar

L'estudiantat de la UPC pot participar en aquesta iniciativa de Unite!

El premi per al vídeo més votat de cada universitat serà un viatge, amb totes les despeses d'allotjament i transport incloses, al primer Unite! Student Festival, que tindrà lloc a Lisboa del 29 de juny a l'1 de juliol. La data límit per presentar propostes és el 30 de març.

22/02/2023

El Centre de Formació Multilingüe i Multicultural de l’aliança Unite!,de la qual forma part la UPC, convoca un concurs de vídeos amb l’objectiu de promoure la diversitat cultural i els valors comuns dels estudiants universitaris europeus. Els vídeos han d’il·lustrar el dia a dia dels estudiants i les estudiants de qualsevol de les nou institucions sòcies de Unite!. Ha de mostrar un dia sencer de la vida acadèmica de l’estudiant, amb elements propis tant de la ubicació (campus, ciutat i país) com altres aspectes de la vida personal i acadèmica d’una manera atractiva, que desperti l’interès de l’estudiantat d’altres universitats per la diversitat de Unite!.

El Concurs està adreçat a tots els estudiants i les estudiants de les universitats de Unite! de grau i màster, graduats i graduades, doctorands i doctorandes; estudiants locals, internacionals, d’intercanvi, etc. Els vídeos es podran presentar de manera individual fins el proper 30 de març i els guanyadors de cada universitat, escollits a través de votacions de la resta d’estudiants, podran viatjar a Lisboa per participar en el primer Unite! Student Festival, que tindrà lloc del 29 de juny a l'1 de juliol.

Com participar?
Els estudiants participants hauran de :

1.- Registrar-se a Metacampus (amb les credencials d'inici de sessió de la UPC).
2.- Omplir el formulari de sol·licitud i carregar el vídeo a la secció de la UPC
3.- Els vídeos es podran carregar des del 23 de febrer al 30 de març.

Criteris de selecció
Se seleccionarà un video guanyador per universitat. La selecció de guanyadors tindrà lloc en dues fases:
- Fase 1. Preselecció:  el Centre de Formació Multilingüe i Multicultural de Unite! preseleccionarà una llista de finalistes entre les contribucions que s'adhereixin a les directrius, basant-se en els següents criteris: Diversitat d'activitats i perspectives; Creativitat/Originalitat i Qualitat de producció
- Fase 2. Votació: Els estudiants de les nou universitats associades podran votar, en la plataforma Metacampus pel seu vídeo preferit. Hi haurà nou guanyadors, un per universitat.

Podeu adreçar consultes a: jordi.pujol-nadal@upc.edu