Primera trobada de l'estudiantat de la UPC que participarà al Unite! Student Festival

Estudiants de la UPC que participaran aquest estiu a l'Student Festival de Unite! a Lisboa.
Descarregar

Els 23 estudiants han tingut l'oportunitat de trobar-se a la UPC abans de marxar a Lisboa el pròxim 28 de juny. El Festival vol promoure la interculturalitat i és, per tant, una oportunitat única per conèixer a estudiants de totes les universitats de l'aliança i crear xarxes.

22/05/2023

El 16 de maig ha tingut lloc la primera trobada presencial dels 23 estudiants de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) que participaran en aquest Festival que tindrà lloc a la Universitat de Lisboa del 28 de juny a l'1 de juliol. El grup està format per estudiantat de grau, màster i doctorat de les escoles i facultats de la UPC. Han estat seleccionats entre els més de 150 estudiants que es van presentar a la crida feta per l'aliança.

Durant la trobada, els estudiants han tingut l'oportunitat de conèixer la resta de companys i companyes que viatjaran a Lisboa. Lourdes Reig, vicerectora de Política Internacional de la UPC i delegada de l'aliança a la Universitat, els ha donat la benvinguda i ha explicat el paper que poden jugar els estudiants i estudiantes en el desenvolupament dels projectes que està duent a terme Unite!. També han tingut l'ocasió de conèixer els tres representants de la UPC a SURE (l'associació que representa l'estudiantat de les nou universitats) i que també formaran part de l'expedició a Lisboa. Aquests 20 estudiants esdevenen, així, ambaixadors de Unite! a la UPC i seran ells els que, durant el Festival, expliquin a través de les xarxes socials la seva experiència al Festival.

El grup està format pels estudiants: Adolfo Mauricio Urquizo (EPSEB); Adrià Hernandez (EETAC); Andreu Boix (FME); Anna García (EEBE); Ariadna Cortés (CFIS); Ariadna Mas (FNB); David Varo (FIB); Diego López (ETSAV); Jaume Pérez (EPSEVG); Jaume Vidal (ETSAB); Laia Lacroizette (FOOT); Lluís Gil (SURE); Milica Zivanic (SURE); Mònica Guri (ESEIAAT); Oriol Nart (ESEIAAT); Óscar Crespo (Escola DOCTORAT); Pau Maza (SURE); Pau Morente (FIB); Pau Sabater (ETSEIB); Paula Muñoz (ETSEIB); Saurabh Nagarkar (FIB); Sergi Bahi (ETSECCPB) i Sergio Comadrán (ETSETB).

Unite! Student Festival

L'esdeveniment tindrà lloc a la Universitat de Lisboa (ULisboa), del 29 de juny a l'1 de juliol d'aquest any i reunirà estudiantat de grau, màster i doctorat de les nou universitats al voltant d’un programa que inclou activitats de cocreació per impulsar el compromís de la comunitat Unite!, i altres activitats lúdiques i de promoció de la interculturalitat. La UPC es fa càrrec de les despeses de viatge, d'allotjament i d'activitats d'aquests participants.

Unite! Student Festival 2023 és l'oportunitat perquè els estudiants d'Unite! treballin en equip amb els seus col·legues internacionals i descobreixin el que l'aliança pot oferir-los. Durant els tres dies de Festival, els participants podran debatre i compartir les seves idees i expectatives com a estudiants europeus. A més, podran participar en activitats a l'aire lliure, culturals i visitar la ciutat de Lisboa.